Kempování

- by dadulka

Ještě před odjezdem k moři jsem stihla jet kempovat. To bylo zas zážitků..to vám povím.

V pátek jsem vyjela s tátou do Třebonic..to je vesnice kousínek od nás…do kempu. Mamka zůstala doma, neb musela upéct dort, který si objednala teta Lída.

V kempu se nás sešlo z Chýně několik rodin – Fouskovi, Nývltovi, Palatinusovi a Vedralovi.

Nejdříve jsme postavili stan a připravili spacáky na spaní. Než všichni byli hotoví vyrazit do místního pivovárku, tak jsme si my děti venku hrály.

1206081728_hxr-kemp-trebonice

V pivovárku dospěláci chutnali různé druhy piva, ale ani my děti jsme nepřišly zkrátka. Limonády ve skle byly MŇAM!

1206081748_hya-kemp-trebonice

Večer jsem odpadla ani nevím jak…jen co jsem zalehla do spacáku a táta začal číst pohádku. Druhý den ráno dojela i máma a po snídani jsme se vydali všichni na celodenní výlet do Dalajského údolí.

Nejprve jsme došli na bus, pak jeli busem a pak už ťapkali po svých. Příroda krásná, kameny, skály, lesní jahody 🙂

1206090921_h2s-dalajske-udoli

Pak jsme se kousek svezli i vláčkem, ale to už jsem byla dost unavená. Blížil se čas oběda a hned jak jsme vystoupili z vlaku, tak jsem chtěla pochovat. Máma mě vzala do náruče a já se přitulila a hned vytuhla. Pak si mě vzal táta a donesl mě do hospody, kde jsme měli oběd. Já se ale nevzbudila a tak jsem si spala na lavici hezky dál. Po hoďce jsem se vzbudila, smlaskla oběd a vyrazili jsme zas zpátky. Nejprve na vlak a pak vláčkem. Kousek pěšky a zas busem zpátky do Třebonic.

Večer dojela do kempu i Lucinka s rodiči a všichni jsme pak večer opékali buřtíky. Později, když padla tma, tak jsme se vypravili všichni na hřbitov. To byla stezka odvahy pro nás mrňata!

1206091800_h8r-kemp-trebonice

1206092002_h9h-kemp-trebonice

Na hřbitově se nám líbilo, svítily tam svíčky a my se vůbec nebáli. Pak už jsem šli ale všichni spát a ráno jsem se sbalili a jeli dom.

Stanovat se mi líbí a už říkám, jak zas s tátou pojedu 🙂