Anglie – velký výlet – část 6 (Stirling, Alva a okolí)

- by dadulka
Měli jsme co vyprávět a když mě dali večer spát, tak si prý hráli Wii..a moc se to rodičům líbilo, tak třeba to na Vánoce pořídí a zahraju si příště I já. Druhý den jsme vyšli na Wallace Monument, který je kousek od nich a kousek od Stirlingu, kam jsme zajeli hned potom. Monument byl hezký a máma mě vynesla na zádech až nahoru na věž na vyhlídku, něco prý bylo se na těch úzkých točitých schodech vyhybat lidem co šli dolu..zvlášť jak měla mě na zádech…ale zvládla to…v každém patru byla nějaká expozice, která ukazovala jak se pomník stavěl, co tomu předcházelo, kdo se o to zasadil atd. Dole jsem se pak vzbudila a šli jsme najít kešku. Tu jsme našli a byly v ní hned dva travelbugy..super! Jednoho pošleme směr Německo a druhý chce do Austrálie.
Pak jsme si prošli Stirling, zašli po nákupech…v UK rodičové nakupovali hlavně oblečení pro mě a pro ně..prý to vyjde dost levněji..co já vím..ale mám toho teď docela hodně 🙂 budu se celé léto parádit. 🙂
Poslední den jsme se strejdou Bobem vyrazili na jednu horu kousek od jejich domu. Já byla zas unavená, tak mě máma musela nést na břiše v nosítku a já to celé prospala..nejenom výstup nahoru, ale I náročnější sestup dolu 🙂 Ono totiž bylo zase klasické britské počasí…deset minut sluníčko a dalších deset minut zataženo déšť. Takže terén byl občas dost kluzký, ale zvládli to. Strejda Bob je v 70 jak kamzík a vyskákal nahoru jakoby nic. Krásná příroda a ještě lepší výhled nahoře na okolí.
Navečír pak teta Liz udělala velkou večeři a dorazil jejich syn s manželkou a dětma. Tak jsem si s nima vyhrála a zablbla, že jsem večer spala jak mrtvola.
Byl to moc krásný výlet…ale musel holt jednou skončit. Takže další den byl poslední a my ráno naplnili auto (no máma předtím nemohla zavřít kufry) a vyrazili na letiště do Edinburghu. Let zpátky jsem už jako mazák celý prospala a na letišti v Praze mě vítala babička, děda, strejda, teta a Terezka s Eliškou. To jsem se měla co?!
Jestli chcete vědět víc o našem skoro měsíci cestování po UK, tak se domluvte s mamkou a taťkou…mají spoustu fotek (sem se vejde jen pár) a taky spoustu dojmů na vyprávění.
Já jsem po tomto výletě zběhlá cestovatelka 🙂 a už se těším na další výlet…za pár dní razím s rodiči autem do Chorvatska…jupíííí!!!!